besök från gävle..

Vilken fullspäckad dag det har varit! Kan börja med att berätta att den fina snön snabbt övergick till regn, så det blev mindre mysigt haha.

Annars så spenderade vi större delen av dagen med att gå runt på stan och gå in i butik efter butik. Natali och Andreas bockade av sin julklappslista till massa folk och jag guidade runt dem bäst jag kunde.

När det var dags för matpaus så gick vi först till ett nytt ställe jag har velat testa som heter "Burgers&Beers". Det var ganska litet och fullpackat dock så vi gick över gatan till "Tacobar" istället. Jag tog det jag alltid tar (quesadillas) och det var jättegott som vanligt men jag blev lite besviken på den lilla guacamole klutten som låg utsmetad på ett av tacochipsen.
Ser mer ut som att någon har fått det på händerna och torkat av det på chipset haha.

Efter maten så fortsatte vi vårat butiksbesökande. Vi var bland annat in i så många som 3 tebutiker!! (hatar ju te haha). Men vad gör man inte för sina tedrickande kompisar ;). Känner mig helt slut efter att ha gått och gått och GÅTT, nu blir det att slappa resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0