teaser..

Ja för att ta det från början:
Besiktningen gick fint och när nycklar och allt var lämnat så hoppade jag upp på cykeln med alla städgrejer. Kan starta eget företag haha, "den cyklande städtanten".
Jag upptäckte på vägen att det inte spelar någon roll vilket håll jag kommer ifrån, dom där bommarna ska ändå ner när jag kommer!
Det var/är grejer överallt men nu börjar jag få lite ordning faktiskt (tro det eller ej).
Jag vill inte visa er rummet förs än det är helt klart, men jag kan visa er min lilla "tvättställshörna".Jag delar toa och dusch med dom andra i korridoren men det är ändå rätt nice att ha ett eget också i rummet. Kan sminka mig, tvätta bort sminket,borsta tänderna osv i mitt egna rum iallafall haha.
Kanske kan köpa det där doftljuset jag ville ha i gamla badrummet nu, som dekoration (och doften såklart) liksom.
Och det här har blivit lite av en städ/tvätt skrubb. Kan säkert få in en tvättpåse där!
 
Det här fick bli en liten teaser på rummet ;) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0