tantfika..

För att fortsätta berätta om min dag kan vi ta det från det att jag åt upp min middag (svingod för övrigt). Åkte till Sandra och Oskar för att hjälpa till att flyttstäda deras kök. Erika var också där när jag kom dit så vi var tre stycken som stod och skrubba i köket haha. När vi var klara med allt så bjöds det på äkta tantfika!
Det var finkoppar,finkannan och flera olika sorters kakor (som det ska vara såklart). 
Kolla så gott!

Medans jag var där så klippte Sandra min lugg också. Jag har velat fram och tillbaka länge om jag ska ha det eller inte men tänkte ärs, den växer ändå ut igen så fort haha. Imorgon är det skoldag så ska fixa med lite läxor innan lektionen. Ha en bra kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0