tårta och blommor och paket..

Mamma och pappa åkte hem för lite mer än en timme sedan men vi hade en riktigt rolig dag! Det första vi (eller dom snarare) gjorde när dom kom var att krångla ut cykeln från bilen. Blev asglad när jag såg den men det visade sig att styret var löst så måste fixa fram en sexkantsnyckel haha. Iallafall så gick vi in sen och jag fick matlådor (med mat i), blommor,paket och tårta!
Som ni kan se så är påsen från Make Up Store och det jag har fått är ett presentkort. Så någon gång ska jag gå dit och boka tid för att dels bli sminkad men sen så kommer jag få köpa produkter för summan på presentkortet också! Jättekul present! 

Efter paketöppningen så åkte vi för äta lunch och det var verkligen gudumligt gott. När vi var klara så tog vi en tur på Ikea där både jag och mamma köpte grejer. Efter det så åkte vi till Gränby för att fylla på min kyl och mitt skafferi med en massa mat. Vi var in på lagerhouse och TGR också och köpte en grej där faktiskt (ska visa bild på det sen). När vi var hemma igen så åt vi tårta och sen var det dags för dom att åka hem igen.

Men jag behövde inte vara ensam länge. Sitter på upptåget nu mot Sala och ska träffa Felicia :D Det var fööör längesedan vi sågs nu så det var verkligen på tiden. Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0