då kör vi..

Då kör vi!
Det kommer bli en kombo av "Det här har jag köpt" och "Så här ser det ut" nu. 
 
Vi börjar i dörren och jag tror att ni som jag redan här tycker att det ser mycket bättre ut!
Till höger om bordet är garderoben så det står där klädställningen var förut. 
Vi fick upp gardinerna så nu ser det inte lika tomt ut i fönstret och snart så kommer det också hängas upp små lyktor längs med hela som man kan tända på kvällen. Måste byta ut den där taklampan också..
Här har vi lite fynd också! Alla kuddar utom den orangea/vita har jag köpt idag. Jag ska bara hitta lite olika tyg som Sandra den ängeln ska sy kuddfodral av åt mig sen! Köpte även det vita överkastet som passar in perfekt. Kuddarna hittade vi på erikshjälpen och överkastet på rödan. 
Som ni såg i förra bilden så är också "duken" ny, köpte den på Lagerhouse och älskar verkligen färgen. Nu kan jag använda mina glasunderlägg också! 
 Jag köpte servetter inne på Tgr, det påminner lite om Lagerhause faktiskt för dom har också mycket sådana småsaker. Hittade ett par näsdukar när jag kom hem som jag fått tidigare i födelsedagspresent , tyckte att dom hade lite samma mönster (snyggt alltså).
Jag köpte också ett sykit inne på Tgr, billigt och bra eftersom mina sygrejer blev kvar hemma. 
Ja här har vi utsikten från soffan/sängen haha
Överblick från hörnet
Det här har fått bli min lilla smink och smyckes hörna
Lite svårt att se under allt men det är ett smyckesträd som jag också köpte inne på tgr. 
 
Och det var allt! Min feng shui är på topp och det känns verkligen som hemma nu! Det är bara smågrejer som saknas: lyktorna, en duk till matbordet, mer ljus och lite annat sånt krims-krams. Vi ska eventuellt till Ikea imorgon så får se vad jag kommer hem med då haha. Tack igen för hjälpen Sandra och tack för skjutsen Oskar! Jo förresten, allt som jag har köpt idag har inte kostat mer än 200kr. Det kallar jag för att fynda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0