gårdagen..

Ja det får bli en liten tillbaka blick på gårdagen först här nu då.
När jag cyklade till Sandra så var jag tvungen att stanna vid ett övergångsställe och som ni ser så var det en stor vattenpöl just där bilarna kör, så jag väntade bara på att en skulle köra förbi snabbt och att jag då som resultat skulle bli blöt haha.
 
Det vi gjorde kort sammanfattat igår på dagen var att gå på stan, åka till några loppisar och sedan ta en tur på kyrkogården! Det låter säkert lite konstigt men vi ville dels se Gösta Knutsson´s grav (Pelle Svanslös killen) och dels så tycker vi att det är kul att leta efter roliga/fina namn. Vissa gravar, eller namn då som vi tycker är extra intressanta brukar vi be Elisabeth kolla upp eftersom hon släktforskar mycket och jag tycker det är intressant när man får reda på deras historia och vilka dom var.
 
När vi var klara med att gå runt och titta gravar så åkte vi till ica och köpte hem lite plockmat till middag. Det var suuuuupergott! Efter maten kollade vi på en skräckfilm (vi ska för övrigt se skräckfilm på bio ikväll, jag kommer dö haha) men det var ännu en besvikelse. Filmen vi såg var V/H/S två, vi såg ettan för ett tag sedan och tyckte den var svindålig men av någon anledning gav vi ändå den här en chans.
Resten av kvällen balkonghängde vi och spelade massa olika spel.
Det var jättemysigt där ute med en massa ljus och varsin filt men det var ändå inte kallt vilket var skönt. Åkte sedan hem i spöregnet som kom från ingenstans och somnade både snabbt och gott.
 
Ikväll ska vi som sagt på bio och se skräckis, men nu på dagen ska jag till Ikea och kolla efter lite saker och sedan får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0