dumhet..

Hej igen! Jag är tillbaka i Uppsala nu efter 3 dagar i Piteå (2 1/2 egentligen kanske haha). Jag har mycket att berätta men det blir inte ikväll. Dels för att jag är svintrött och dels för att jag inte kan koncentrera mig på något annat än att tänka på min plånbok, jag glömde kvar den på bussen från Arlanda och jag upptäckte det först när bussen redan åkt. Jag ringde direkt till Ul-kundcenter och hon jag pratade med sa att chauffören redan gått hem men att jag ska prova hos hittegods imorgon. Det är ju lite lugnande att bussen åkte direkt till garaget för då borde den ju ligga kvar menar jag. Så det var ju lite tråkigt slut på resan men jag har ju bara mig själv att skylla, jag ska sova nu iallafall så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0