nyår..

Ja då var det 2014 då! Jag firade mitt nyår med familjen och vi körde på tema england. Vi hade köpt christmas crackers, kalkon med stuffing, tranbärssås, gravy, morötter, potatis ja ni fattar. I dom där christmas crackerserna (?) så fanns det en "hatt" och ett skämt, ett dåligt skämt alltså som tex. "What did the cheese say when it looked in the mirror..halomi" höhö. När tolvslaget slog sen så stod vi alla upp med varsitt glas av bubblande dryck och önskade varandra gott nytt år! (eller jag var väl halvsovande haha). Idag åker syrran och Andreas hem med katterna så det kommer kännas tomt här nu. 
 
Jag skulle kunna skriva ett långt "åh 2013 har varit si och så" men känner att det inte behövs. Kan ju sammanfatta det med att första halvan var sämst men andra halvan har varit riktigt bra. Hoppas och tror att 2014 kommer vara pörfekt hela året! Nyårslöften känns ju inte som någon ide att man gör eftersom jag aldrig håller dom ändå haha. Men gott nytt år på er kära vänner!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0