gamla tanter..

Sådär då var jag hemma igen! Har slängt i mig lite mat för har inte ätit sedan lunch så det var göttigt. Det var askul att få träffa Tess igen och vi prata på och skvallra som två gamla tanter i flera timmar. Jag blev riktigt rörd när hon sa att tjejerna fortfarande säger att dom saknar mig på jobbet eftersom jag saknar dom minst lika mycket!
 
Imorgon så har jag ingen lektion men ska ändå försöka göra klart lite läxor och har ju en ny bok nu som jag måste läsa ut tills på måndag också. Vi var flera som bara läst några sidor hittils och vi räknade ut att vi måste läsa minst 47 sidor per dag om vi ska hinna, sååå det är bara att börja haha. Men jag tror inte det kommer bli några problem faktiskt för hittils så tycker jag att den verkar vara ganska intressant. Nä hörni, nu får jag ta och säga god natt, god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0