våfflor..

Man måste ju äta också och kände för att lyxa till det lite idag så gjorde våfflor! När jag såg jordgubbarna på förpackningen blev jag så sugen på att ha det till också men vi har inga hemma så får bli en annan gång. 
 
Smeten ser vidrig ut 
Det börjar arta sig, skönt att vi har ett våffeljärn med två formar(?)nu istället för den gamla med en bara som det dessutom tog sån tid att göra i. 
Obligatoriska "fin" bilden av våfflorna när dom var klara
Och hur det såg ut när jag faktiskt skulle äta dom haha, gött var det och nu ska jag inta soffpositionen framför tvn ett tag. Kanske ska slänga på en ansiktsmask lite senare också, mitt ansikte lider av dryga finnar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0