urs..

Jag gjorde precis misstaget att släppa ut katten, han kommer ju säkert komma hem med en mus eller nåt och stolt visa upp den och jag kommer väl reagera som jag brukar, hoppa upp på närmaste stol medans jag skriker något i stil med "URS, NEJ, SLUTA,SLÄPP DEN,FY,SNÄLLA SLUTA".  Är den död redan så är det inte lika "läskigt", men när dom helt plötsligt börjar röra på sig och springa fram och tillbaka och där det lilla pipet dom gör! För några dagar sedan så hade han lämnat en mus precis utanför altandörren sa mamma, gross. Men är inte bara mössen jag tänker på, nu måste jag hålla mig vaken tills han kommer hem igen för kan ändå inte sova om jag inte vet han är hemma och jag kan låsa dörren. Så kör igång ett till avsnitt av en serie jag hitta på svtplay nu medans jag väntar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0