skogen..

Tillbaka från min upptäcksfärd, inget spännande hände. Jag tänkte att jag kanske skulle stöta på en björn eller älg typ men nej. Det vildaste djur jag såg var en mus! Men här får ni lite bilder ändå (läs vidare på egen risk)
 
Först funderade jag på om jag tagit fel skor för skogen men tänkte sen "äh skit i det, dom är ändå så trasiga redan"
Om det här är den gran jag fick från skolan (mellanstadiet) att plantera så blir jag skitglad men om det inte är det så var den dum som bestämde sig att växa precis där jag satte min gran. Hur snabbt växer granar egentligen? Nu när jag tänker på det så känns det som att den borde ha blivit större vid det här laget. 
Hittade massa blåbär som jag garanterat kommer gå tillbaka och plocka snart så man kan göra massa göttigheter!
En halvfärdig koja
Allt det här var skog förut och sprang runt och lekte jättemycket där när jag var liten, nu byggs det fula hus och asfaltsvägar! Något bitter fortsatte jag mitt sökande på ointressanta saker i skogen.
En gammal grillplats
En bildörr
En myrstack
En skogsmulle
Här tog det stopp så bestämde mig för att vända om, stannade till på ett par stenar och bara lyssnade på musik ett tag. Sen blev det mörkare ute och läskigt så gick hem haha
 
Ja det var min ointressanta utflykt i skogen, fått några myggbett och plockade nyss bort spindelnät ur håret men fick ju lite frisk luft iallafall och ni fick nåt att läsa så alla borde vara nöjda. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0