shopping..

Hoppade av bussen på stan på vägen hem och skulle egentligen bara kolla om det kommit in fler storlekar på en klänning inne på HM men den var borta nu så var väl slutsåld eller nåt. Kollade på annat istället och provade, funderade lite och slutade med att jag kom hem med nya kläder. Köpte lite på rea och hade en fått en kupong där jag fick 20% rabatt på hela köpet så fyndade rejält! 
 
Jag håller mig till min gamla vanliga färgskala ;)
Den svarta skjortan har ett litet hål i ryggen som jag först var lite skeptisk mot men det såg faktiskt ganska bra ut när jag väl provade den. Man ser ju tatueringen också och det är alltid ett plus!
Jag tog en bild, tittade snabbt och trodde att den var skarp men icke haha. Men ni ser iallafall poängen med hålet och att tatueringen syns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0