nåt lurt på gång..

Det är en jättekonstig lördag idag, allt har hittils varit bra (för bra). Jag vaknade i tid och kände mig relativt pigg,kom iväg så jag varken var sen eller behövde stressa. Larmet krånglade inte, hissen fungerar igen, inte överdrivet mycket skräp, tog en lång frukostpaus men hann ändå med allt vi skulle i tid. Alla tre kände att dagen på sf gick misstänksamt bra, det brukar alltid hända nåt jävulskap som ska förstöra allt men nej inte idag (fick lite läsk på mig men det hör till haha). När vi gick så var alla tre beredda på att imorgon kommer det vara KAOS. Jag ska alltså njuta av denna lördag så mycket jag kan, funderar på att sola lite kanske och sen dra på förklädet igen och baka paj! 
 
Ha de gött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0