matsäck..

Imorgon har jag sovmorgon! Jag får sova till hela klockan 7 faktiskt (tragiskt nog är det sovmorgon för mig). Ska på flyttstädning i skogen stod det i smset så kan vara allt från ett litet sketet sommartorp till en nyrenoverad villa, det får vi se då helt enkelt. Men måste komma ihåg att göra några mackor som jag kan ha med mig och äta. Tänker sällan på att ta med mig mat till jobbet för jag har oftast hemstädningar så äter aldrig på dagen, finns ingen bra tid att göra det på helt enkelt. Men nu som sagt när jag vet att det kommer bli en lång dag ska jag se till att ha med lite extra energi! Vet inte vilka andra som ska med men det blir säkert ett bra gäng! Ska fixa dom där mackorna nu, hörrs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0