GD..

Trodde ni att jag hade glömt er, aldrig då! Jag har inte fått så mycket gjort idag bara, jag har jobbat visserligen men inget utöver det. Tog bort mitt nagellack för en stund sen, krävdes 2 bomullspads (båda sidor) och en tops innan det blev helt rent!
 
 
Gud vad intressant för er att veta va, kanske ska prata om att Obama har varit i Stockholm idag istället då. Ja det hade jag kunnat göra om jag faktiskt visste nåt om det. Jag visste att han skulle till Sverige men mer än så kan jag inte påstå att jag reflekterat över det. Såg en artikel hos en hemstädskund i GD (den var på första sidan så ni inte tror att jag bara sätter mig ner och läser tidningen hos folk) att delar av Stockholm skulle bli avstängda och att dom hade "säkrat underjorden". Med andra ord så fick några poliser krypa ner i kloakerna för att ja inte vet jag leta krypskyttar? Var in på GD´s hemsida nu för att leta lite mer info och efter att jag läst en annan ganska seriös artikel så dök det upp en "andra har också läst" ruta. Kan ju inte påstå att någon av dessa är något jag skulle klassa som nyheter haha
 
 
Men nog om tidningar och presidenter, är trött nu så ska lägga mig snart. Imorgon ska vi ut till skogen igen och städa så måste komma ihåg att göra några mackor ifall jag blir hungrig! Go natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0