buda över..

Ska snart stänga ner för kvällen men var tvungen att snabbt bara uttrycka min bitterhet mot fellow traderare som väntar till sista minuten med att slänga på ett nytt bud. Ni vet när man sitter där och tror verkligen att snart så är den min! Jag var nästan påväg att plocka fram bankdosan så jag kunde föra över pengarna direkt så säker var jag men då hände just det där, budade på en jättesnygg ryggsäck som jag verkligen ville ha och auktionen skulle ta slut 21.52 men 21.51 budar någon över mig och vinner med 1 krona (bitterheten är stor vid det här laget). Så jag hann ju knappt få en notis på mobilen om att någon budat över innan det hela var över. Nu hoppas jag mest att den ska komma bort i posten eller nåt..typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0