aggressioner..

Go kväll på er, innan jag tar tag i nåt annat måste jag bara få utlopp för mina aggressioner! Det finns flera olika vägar jag kan ta när jag ska hem och just idag valde jag den som går förbi Solängsskolan, inte så konstigt kanske men jag åkte förbi just när alla slutade. Det ångrade jag ju grovt sen, så många gånger som jag fick bromsa och veja för att barn/ungdomar gick med näsan i telefonen så dom dels inte såg vart dom gick eller att jag kom cyklande men dom kunde helt plötsligt bara svänga ut mitt i gatan (återigen för att dom inte hade koll på vart dom gick). Åh gud har verkligen blivit bitterkärring haha, men jag var hungrig och trött! Det värsta är ju att jag själv gjort likadant otaliga gånger, man läser ett sms eller kollar nåt annat och helt plötsligt så tittar man upp och det kommer en bil eller cyklist, man har ju ofta lurarna i också så man hör inget heller. Så förlåt till alla er jag förargat MEN skärpning på er jag stötte på idag, dubbelmoral much?
 
Hursom så är jag lugn nu, tänke gå ut i lilla skogen vi har här brevid för att se om jag stöter på nåt intressant. Har inte så mycket kul att berätta om idag så då får jag väl se till att göra nåt att skriva om istället. See you snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0