söndag..

Halloj, här ligger jag och söndagsfilosoferar lite. Tänker egentligen inte på nåt alls men samtidgt är det en massa tankar som går runt i huvudet hela tiden! Kommer jobba veckan ut nu iallafall (som vanligt) och på fredag så åker jag,mamma,pappa och katterna ner till Alvesta och hälsar på syrran och Andreas. Det ser jag verkligen fram emot eftersom jag inte kunde följa med i somras och det ska bli så skönt att få åka bort även om det bara är för en helg, när vi är där blir jag alltid så avslappnad och bara "är". Resan dit är inte dum den heller, det tar visserligen runt 7-8 timmar att köra men jag ligger alltid i baksätet och antingen sover, kollar på film, läser nåt, äter godis eller bara stirrar ut genom fönstret. Låter kanske inte så jättekul men det är faktiskt ganska mysigt, speciellt om det regnar också! Älskar att åka bil långt när det regnar och är lite mörkt sådär, då är mysfaktorn på max haha. Det vore kul att själv köra men har ju icke något körkort än så tror inte det vore så uppskattat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0