sms..

Idag blir det kanske en speciell dag för igår så skrev chefen att jag kanske kommer få göra en städning jag egentligen har imorgon idag för att gubben ska åka bort. Blir lite längre dag än jag hade tänkt men men vad ska man göra? Får en kortare dag imorgon istället får jag tänka, är nästan bättre så här faktiskt för då hinner jag fixa med maskeradkläder till Halloweenfesten på fredag! Ser fram emot det jättemycket men det förstördes lite när jag fick veta i samma sms att jag måste jobba på SF i helgen..
Har sagt upp det men tydligen hade han inte hittat någon som kunde hopppa in för mig (bittert)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad roligt med halloweenfekke, klä ut dig till nå ascoooolt, typ jimmy åkesson hahah

Svar: För han är ju den coolaste killen som finns! Hahah
Ällinore

2013-10-23 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0