dag 07- favoritsaker..

Nu är det ju en till sån tolkningsfråga, favoritsaker som i prylar eller favoritsaker att göra?. Jag tolkar det som prylar, det är också lättast att skriva om.
 
Vi kan ju börja med min cykel! Tar mig runt med den överallt och skulle inte kunna vara utan en cykel en längre period. Dock så är den cykel jag har nu Staffans och vill ju helst ha en egen så måste försöka lösa det! En annan favoritsak är badkaret, så gött att lägga sig i kokhett vatten med badskum i efter en lång arbetsdag. Sängen hör absolut till favoritlistan också, ehm min ipod för där finns tillgång till massa kul (via internet tänker jag då). Svårt det här haha, det är några favoritsaker iallafall. Kanske lägger till i efterhand om jag kommer på fler bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0