30 dagar..

Har blivit lite inspirerad av min gode vän Sandra som håller med en sån där 30-dagarslista på sin blogg. Tänkte att det vore kul att göra detsamma! Så det är det här som gäller nu 30 dagar framåt (från och med imorgon). 

Dag 01 — En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 02 — Tre saker som finns i mitt rum
Dag 03 — Favorit årstid
Dag 04 — Vad som finns i min väska
Dag 05 — Bild på vad jag senaste köpte
Dag 06 — En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 07 — 10 senaste låtarna på min spotify lista
Dag 08 — Favoritsaker
Dag 09 — Mina rädslor
Dag 10 — Gamla bilder på mig
Dag 11 — Visa mitt favoritplagg
Dag 12 — Min sommar
Dag 13 — Favorit tv-serier
Dag 14 — En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 15 — Två saker jag längtar efter
Dag 16 — Hur jag sminkar mig
Dag 17 — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 18 — Vad hade jag på mig i dag
Dag 19 — Min favorit låt och varför
Dag 20 — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 21 — Min dag i bilder&text 
Dag 22 — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23 — Den bästa dagen på året och varför
Dag 24 — Vad jag vill jobba med när jag blir vuxen
Dag 25 — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26 — Ditt favorit nagelack
Dag 27 — Detta är jag beroende av
Dag 28 — Hur jag firar julafton
Dag 29 — En låt som passar mitt humör
Dag 30 — Fem bilder från olika minnen 2012
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0