imorgon..

Åhh nej, egentligen så borde man kanske inte skriva om det här men måste få det ur mig! (det är inget allvarligt bör jag lägga till haha). För några veckor sedan så hoppade jag in för en annan tjej på en städning och när jag gick därifrån ville jag både asgarva och rysa på samma gång! Tanten som bodde där följde efter mig och kollade typ allt jag gjorde, hon gjorde dessutom en massa själv så jag fick gå och fråga hela tiden vad hon redan hade gjort. Hon hade dessutom en sån där typsisk "överklasstantattityd", hon pratade ofta om hur lyckade hennes barnbarn var och att det var intressant att se hur olika det går för ungdomar nuförtiden. Hon kanske inte menade något med det men jag reagerade ändå haha. När det kanske var en halvtimme kvar så sa hon att hon hade lite annat jag kunde göra när jag var klar, det var bland annat att putsa hennes silver och skrubba stentrappan utanför..
 
Jag visste här som sagt inte om jag skulle börja skratta eller vad så jag såg nog mest chockad ut och sa "ja vi får se om jag hinner för jag tänkte finputsa lite". Jag vet inte vad hon trodde ingick men hur kan man tro att putsa silver ingår i hemstädning??. Ja nu måste jag tillbaka dit imorgon iallafall och jag måste säga att jag inte ser fram emot det alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0