SWATCHES

Så heter det tydligen när man gör så här på handen/armen. Det var vad jag och Linn gjorde på Sephora idag iallafall haha. Fast Linn testade mest highlighters, jag är ju dock en riktig sucker för läppstift. Den blå/grå var faktiskt en av favoriterna! Ingen aning om när jag skulle använda den men häftig var den!
(null)

Linn var här över dagen bara men vi hann med en himla massa. Vi åkte till återvinningen och slängde skräp jag rensat ut, jag spenderade mer än jag tänkt på Ikea (oops). Inne på Sephora blev vi instängda ett tag för det pågick..ja hur ska man säga..det var en man som skadat sig själv med en kniv och som gick runt på gatan utanför. Polisen hade sagt åt alla butiker längs med gatan att låsa och dra ner gallret. Det var obehagligt just där och då men personalen var väldigt lugnande och i efterhand fick vi höra att han "bara" hade skadat sig själv och sökte hjälp. Men när vi var i butiken visste vi bara att det var en man med kniv där ute och som vi såg genom fönstret var täckt av blod. Jag har aldrig varit med om något sådant tidigare så lite skakad blev man ju men kände mig som sagt lugn när vi fick veta att han blivit omhändertagen.

Urs, till något roligare, Linn var här för att fira min födelsedag i förskott eftersom hon inte kan komma när jag faktiskt fyller. Det var (med undantag av händelsen med kniven) en riktigt mysig dag och jag är väldigt tacksam för att hon kom <3. 

Efter Sephora åkte vi till Chop Chop för att äta lunch. Vi tog med maten hem och slukade allt så vi blev proppmätta! Jag har under kvällen ätit flera bitar av kladdkakan med kokos och tosca hon tog med sig också, SUPERGOD.

Jag ska visa er allt jag köpte på Ikea imorgon, jag köpte bland annat en matta som jag ställt tunga saker på nu så den ska plattas till över natten haha.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0