THE GREATEST SHOWMAN

Nu kommer jag att vara lite besatt av filmens musik och själva filmen några dagar framöver haha. Jag och Marielle var och såg The Greatest Showman nu under kvällen och WOW säger jag bara. Man måste gilla musikaler dock, dom sjunger väldigt mycket men jag gillar det! (lyssnar på albumet i detta nu faktiskt).
(null)

Jag fick stressa ner på stan för att hinna i tid dock, tidsoptimist som jag är missade jag bussen PRECIS och eftersom att det är söndag gick nästa 20 min senare och då skulle jag komma för sent. Jag började därför gå (snabbt) ner och jag hann faktiskt! Något svettig och andfådd men i tid.

Ångrade lite att jag tog mina jeans med hål i men jag trodde ju att jag bara skulle gå den korta biten från bussen till bion haha.
(null)

Marielle hade sett filmen förut och hon var helt lyrisk, nu förstår jag varför! Jag tror att Zac Efron bidrog lite extra till hennes..lyrhet? också haha. 

Är hemma nu och ska ta en dusch tror jag, sen kanske kolla på nån serie tills jag somnar. Helgen är över, imorgon är det måndag igen..

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

Greatest Showman var min favoritfilm 2017!! Lyssnar fortfarande konstant på låtarna haha

2018-01-14 @ 22:49:53
URL: http://fiktivaem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0