FROST (INTE FILMEN)

Och så var det söndag igen, ska ägna sista timmarna åt att försöka lära mig alla dokument inför ISOgranskningen i veckan. Jag kan egentligen redan det här (tror jag) men det känns verkligen som att det kommer vara ett slags förhör och då blir jag nervös och ångesten gör sig påmind haha. Jag har såklart skjutit upp detta hela dagen och istället storstädat och rensat garderoben. Precis som vid tentaplugg haha.

Tidigare idag gick jag till Ica för att köpa mat och det var så himla fint ute! Frost överallt!  
(null)
(null)

 Det blev till och med frost i håret och ögonfransarna.
(null)

Igår var jag med Sandra och Oskar. Vi åt pizza och testade ett vin som Oskar fick i födelsedagspresent! Väldigt gott faktiskt, eller väldigt är väl att ta i men det var drickbart och det är högt betyg från mig när det gäller vin haha.
(null)
(null)

Efter maten åt vi snacks och kollade på P3 Guld Galan! När den var slut åkte jag hem och somnade nästan direkt. 

Nu ska jag ta itu med iso, jag har iallafall det bästa på i bakgrunden, MISFITS!!
(null)

Kommer alltid ha en svag punkt för Nathan (aka Robert Sheehan) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0