MILKY BATH

God Morgon!
 
Jag har just tagit mig ett morgonbad och testade då Milky Bath som är en utav grejerna jag beställde från Lush förra veckan! Jag använde faktiskt en av jellybomberna igår men glömde fota det, vattnet blev väääldigt grönt och kroppen blev vääääldigt len iallafall haha.
 
Men idag var det alltså Milky Bath som användes och det är en bubbelbit så man behöver inte använda hela på en gång utan man håller antingen hela under kranen eller så tar man bort en bit och smular sönder den under rinnande vatten. Det blir dels bubblor och man blev även mjuk och len av denna. Den kändes väldigt lugnande på något sätt. Tror det har och göra med hur den doftade, gott och lugnande med andra ord haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0