ÄPPELPAJCHIPS??

Goooood Lördag på er!
 
Planen och tanken var att jag skulle följa med Sandra till Stockholm idag för att gå på Cecilias inflyttningsfest, meeeeen det blev inte så. Jag har haft lite dålig koll på min budget denna månad och eftersom jag och Linn åker till Köpenhamn nästa helg så kände jag att jag bör spara pengarna till dess. Även om det bara vore två dagar (vi skulle sova över där) så blir det ändå rätt höga kostnader med tåg, inträde osv. Lite bittert men så är det ibland. Jag hängde med Sandra på dagen innan hon skulle åka iallafall. Vi testade bland annat en ny chips sort: ÄPPELPAJ!!??
'
Det kändes jättekonstigt att äta eftersom det verkligen smakade äppelpaj och luktade kanelbulle (det är kanel på chipsen). Vi skämtade om att man skulle dippa i marsánsås haha (bläää).
 
När Sandra skulle bege sig till tåget följde jag med en bit på vägen och tog sedan en tur på stan. Jag var duktig och endast "fönstershoppade". Dock så provade jag en jättefin bomberjacka inne på Lindex som jag blev helt förälskad i och den var på extrapris vilket gör mig väldigt sugen att slå till!
Den är plommonlila och jag bara kände att "DEN HÄR MÅSTE JAG HA". Jag fotade och visade Linn (vi pratade i telefon samtidigt) och hon tyckte samma haha.
 
Jag gick sedan (fortfarande med Linn i lurarna) upp mot Hemmakväll för att köpa lite lördags/tröstgodis och det finns inget bättre lösgodis än på Hemmakväll.
 
Nu har jag städat och fixat lite här hemma och ska hugga in på godiset (som jag såklart redan ätit av lite då och då). Jag har suttit och "fönstershoppat" på Asos under kvällen också, dem har nämligen börjat få in roliga Halloweengrejer! Men jag såg också de här skorna som jag faktiskt tyckte var lite fräna.
 
Ska säga det också, jag har ju som sagt pratat med Linn till och från under dagen och vi räknade ihop att sammanlagt har vi pratat nästan över 6 timmar idag..är det bra eller dåligt? (eller helt galet?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0