AMERICAN HORROR STORY

Ääääntligen har American Horror Story börjat igen! Det är en av mina absoluta favoritserier! Jag är inte helt såld på den här säsongens tema dock. Den heter American Horror Story: Cult och kretsar till Usa valet 2016. Men jag såg första avsnittet idag (alldeles nyss faktiskt) och det har ändå potential till att utvecklas till något bra.

Jag har fått redigera bilden som ni ser. Jag trodde att den var ok men Sandra skrev alldeles förfärad till mig nyss att det var en äcklig bild haha. Så jag har blurrat det "äckliga" (bikupan).

 
Jag insåg ganska snabbt att det definitivt inte var något för Sandra dock. Vi har båda sett de andra säsongerna meeeen det är nog slut med det nu. I första avsnittet (ska inte spoila) så får man träffa en kvinna som har många olika fobier, bland annat så har hon en fobi för hål. Vid några olika tillfällen så triggas denna och för någon som delar denna fobi (Sandra) är nog iallafall det första avsnittet inte det bästa att titta på. Det var ganska detaljrikt om jag säger så. Här är ett utdrag ur vår sms konversation där jag "varnar" henne haha.
 
Jag har inga problem med "hål" så jag kommer fortsätta titta! Jag fick även lust att börja om från början. Tror de gamla säsongerna finns på Netflix faktiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0