SKIT OCKSÅ

For the record är det här tredje gången  jag skriver detta för att appen stängs ner hela tiden haha.

Alltså, när jag kom hem idag skulle jag "laga" datorn men fick inte upp skruvarna så det sket sig.  Jag bestämde mig därför för att göra det hela enkelt för mig själv haha. Jag lägger upp lite bilder jag har från de senaste veckorna och skriver lite kort om dem. Sen fortsätter jag skriva i "nutid".

Vi börjar med min och Linns resa till Köpenhamn! Vi hade jättekul (vi var inte lika imponerade av själva staden dock haha) och vi bestämde att vi ska besöka alla nordiska länder inom de närmaste 5 åren.
(null)

Helgen efter var det dags för Sandra och Oskars bröllopspresent från mig, Felicia och Dennis. Vi hade planerat en heldag med bland annat bilbingo, spa, grillning, middag osv.
(null)

Redan nästa morgon åkte jag och Elisabeth till Cardiff för utforskning, shopping (mest julshopping haha) och hockey!
(null)
(null)

Helgen efter det hjälpte jag Sandra och Oskar med deras hus. Jag kan inte så mycket om just sånt men jag lärde mig mycket!
(null)

Hitta den här bilden också, bjöd på munkar härom dagen på jobbet haha.
(null)

Ja det var vad jag hade för den här gången! Hoppas jag uppdaterar lite bättre nu.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0