WAY PAST MY BEDTIME

Ja lite tragiskt? Pinsamt? Jag vet inte, men det var längesedan jag var uppe den här tiden en VARDAG. Men ikväll är jag det för jag har varit med Marielle och Malin! Vi åt middag hemma hos Malin vilket var supertrevligt och det var kul med en rejäl catchup! Vi försökte planera försök 3 med att åka till norge också haha. Vi hade tidigare tänkt att det vore kul att åka 17 maj (for obvious reasons) MEN då har vårat NORSKA företag bestämt att vi ska ha ett obligatoriskt apt dagen efter!?Vi blev minst sagt besvikna haha. Aja, vi får hitta nåt annat bra datum.

Imorgon är det fredag hörni! Får se vad som händer då. Den kommer börja med att jag öppnar förskolan iallafall så det är hög tid att jag försöker sova!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0