KAOS,SMINK OCH OSTKAKA

Ja den här dagen började ganska pissigt. Till och börja med var det kallt när jag vaknade, jag öppnade idag så jag var extremt trött dessutom vilket gjorde det hela värre haha. När jag kom fram är det första jag ser att båda i köket är sjuka så vi måste ta hand om disken själva..suck. De fick inte in någon vikarie så vi fick diska all disk själva vilket inte är det mest optimala. Barnen var på nåt jättekonstigt humör också så alla var typ crazy. 

Dagen vände efter att de hade sovit iallafall, alla blev lugnare då. Fördelen med att börja tidigt är att man får gå tidigt också! Idag åkte jag inte direkt hem heller (som jag brukar göra) utan jag åkte ner på stan för att träffa Marielle för att gå på våran lilla sminkkurs på Makeupstore. Det var jättekul! Jag ÄLSKAR att bli sminkad, jag blir typ avslappnad av det haha. Lärde mig mycket faktiskt, här är resultatet! Man ser tyvärr inte jättebra ser jag nu men tog inga andra bättre bilder så ni får helt enkelt tro mig när jag säger att det blev bra!
(null)

Vi gick till Ica efter för vi behövde båda handla middag. Jag plockade ihop en sallad..oooch..OSTKAKA. Det är nämligen ostkakans dag idag och som extrem ostkakeälskare köpte jag självklart en liten till mig själv.
(null)

Imorgon har jag lite sovmorgon men jag slutar o andra sidan väldigt sent istället. Trots kalla och trötta mornar slutar jag hellre tidigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0