AKWARD ON THE TRAIN

God morgon!

Vaknar inte upp i min lilla källare idag utan i Alvesta hos Elisabeth! Åkte med tåg hit igår direkt efter jobbet och allt gick bra tills..tills jag började göra mig klar för att gå av. Hade bara halsduken kvar och kände när jag skulle ta på mig den att det tog emot. Tittade ner och såg till min förskräckelse att hon brevid mig satt på en bit av min halsduk OCH hon sov haha.
(null)

Jag tycker det är pinsamt som det är att behöva väcka någon när jag ska av men nu måste jag dessutom rycka bort en halsduk från personen i fråga haha. Men det gick faktiskt bra, när dom ropade ut i högtalarna att vi närmade oss Alvesta vaknade hon till och då passade jag på att röra mig extra mycket så hon fattade att jag skulle av! Sen gick allt smidigt, mamma kom och hämtade mig (hon och pappa hade kört ner under dagen) , jag käkade två korvar med bröd och sen gick jag och la mig.

Idag är jag ensam hemma tills Elisabeth kommer hem, mamma och pappa ska iväg på en egen utflykt under dagen men hon jobbar bara halvdag så blir inte så länge.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0