LIVETS UTVECKLING

Jaaa jag fick en lite udda "läxa" igår kan man säga haha. Jag minns inte exakt hur det började men vid nåt tillfälle så hade jag och min kollega (och sedan resten av avdelningarna) hamnat i den uråldriga frågeställningen:

 
Vad kom först, hönan eller ägget?
 
Ingen hade nåt egentligt bra svar så jag sa att jag skulle kolla upp det tills imorgon (idag). Diskussionen fortsatte och nu hade vi hamnat i "livets utveckling". Alltså från inget till typ nu. Väldigt svår fråga att svara på bara sådär, så jag fick i uppdrag att kolla upp det också!
 
Jag måste säga att jag tyckte det var förvånadsvärt kul och intressant att läsa och försöka hitta svar på frågorna vi ställt oss. Vi får se idag om min efterforskning kan ge oss lite svar idag då haha.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0