Midsommardagen

God morgon!
 
Dagen efter Midsommar, många vaknar nog med huvudvärk men icke jag! Jag vaknade alldeles svettig och hårig för att ena katten sovit på mig hela natten istället. Jag har som ni säkert redan förstått varit här i Gävle under Midsommar och det var riktigt skönt att inte göra någonting alls egentligen. Hela Juli är nämligen fullsmockat med grejer som jag ska göra så behövde nog en liten "paus" innan allt drar igång haha.
 
Åkte hit mitt på dagen igår och tåget var nästan överfullt haha. Komiskt nog så fanns en kollega på samma tåg fast några vagnar bort som också hade PAnik för att det var så mycket folk. Vi snapa till varandra under hela resan (tills hon gick av haha).
 
Mamma drog igång grillen direkt vi kom hem och det doftar ju så himla gott!!
 
Sedan dukade vi upp och oj vad mamma hade fixat!
(man ser inte ens allt på bordet haha)
 
Sedan hade hon fixat dessertbord också!
 
Jag fick in en 3 timmar lång tupplur också haha. Hann dock inte bada igår men det tar jag igen idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0