Ljuslåda

Hej!
 
Sist jag skrev så var det strax efter julhelgen och nu har det hunnit bli ett nytt år också..2017..känns lika ovant som alltid haha. Kommer garanterat skriva 2016 ett par gånger innan det sitter.
 
Vad har jag gjort idag då? Jo jag har jobbat, öppnade men kom inga barn förs än vid 6.30 så hade en väldigt lugn halvtimma i min ensamhet (den uppskattades). Av någon anledning så har jag i stort sett tappat rösten också. Jag känner mig inte sjuk (*ta i trä*) så förstår inte varför jag helt plötsligt blev hes haha. Så mycket kan jag väl ändå inte skrikit och hållt på under nyår?
 
Efter jobbet iallafall så gick jag först till Boländerna för att lämna tillbaka en kjol jag köpt på H&M. Efter det åkte jag till Gränbystaden för att kolla om det fanns några ljuslådor på Blomsterlandet. Elisabeth har en sådan och jag ville också ha en så fort jag såg den nu i julas haha. Och visst hade dem det!
 
Just nu så står den på min stol bara men jag ska hitta en bra plats imorgon. Kanske skriva nåt bättre också haha, det var det första som dök upp i huvudet när jag skulle skriva nåt för att visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0