VARM CHOKLAD BUFFÉ

Det börjar närma sig läggdags nu eftersom att det är tidig start imorgon med grötfrukost! Men först ville jag visa er "varm choklad buffén" som Elisabeth ordnade till oss under kvällen. Hon kokade chokladen och jag skulle "hjälpa" genom att hälla i grädden..men det kom liiite för mycket haha. Men det blev gott så vafan.

Det fanns en massa goda tillbehör! Det fanns även så vi kunde göra skinkmacka som kvällsmat. Jag la i ett par polkagrisar så att det skulle smaka pepparmintigt!
(null)
(null)

Just det! Här är det bästa från mitt rum:

1. Julgranen
(null)

2. "Vinterlandspeldosan", jag vet inte vad jag ska kalla den men jag älskar den haha. Den rör på sig OCH den spelar musik!
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0