SÄLLSKAPSSPEL

Vi är mitt i omgång två av Med Andra Ord  här! Just nu leder Elisabeth & Andreas men jag, mamma och pappa vann första omgången! Är förmodligen väldigt ointressant för er att veta men "anonym kvinna" förväntar sig mer inlägg så det kommer blir sådana här ibland då haha.
(null)

När jag ändå är igång kan jag ju berätta att vi även spelat Vem Svarar  Först under kvällen. 
(null)

Vi gillar att spela sällskapsspel i den här familjen som ni kan se haha. Vi spelade Very Merry Christmas Game häromdagen och det var bland de roligaste spel jag spelat! 
(null)

Jag & Elisabeth har även planer för vad vi ska spela på nyår, en julklapp som hon fick förra julen men som vi aldrig hann spela. Det är typ Cluedo fast med rekvistia kan man säga. Jag kommer visa er på nyår så ni får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0