NÄRA SKJUTER INGEN HARE

Jag klarade nästan att blogga alla dagar den här veckan. Men 6/7 är väl ändå helt okej haha. Idag kommer det lite mer iallafall. Eftersom att det är nyårsafton ska vi klä upp oss, fixa middag och jag ska väl försöka skriva ihop nå mål (OBS! Inte löften utan mål) för 2018. Alldeles strax ska vi åka och handla men innan vi gör det vill jag bara tipsa om den här:
(null)

Till er där ute som likt mig har oljig/fet hy är den här perfekt! Det är Elisabeths som jag fick testa lite av och jag älskade den direkt! Man sprejar bara direkt på ansiktet eller torkar med en bomullspad så får man bort allt man inte vill ha där i princip haha. Jag trodde att man skulle bli lite kladdig eller blöt typ men den sjunker direkt in och blir matt (vilket jag gillar).  Så där har ni dagens tips! Jag ska köpa en så fort jag kommer hem till Uppsala igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0