JULKLAPPARNA

God Juldag!

Idag är en enda stor mysdag! Vi går runt i pjymas och ska inte lämna huset på hela dagen (om inte julmusten tar slut, då bryter jag mot reglerna haha).  Det är därför inte så jättemycket att berätta om nu, så jag visar er vad jag fick i julklapp istället!

Lite Lush
(null)

Mer Lush! Ett havssalt schampo med tillhörande balsamkaka!
(null)

En smoothie blender
(null)

En Lp-skivspelare!
(null)

En awsome receptbok
(null)

En supermysig filt!
(null)

Och ett presentkort! Men det glömde jag fota haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag har kafferast och har inte sett ett nytt inlägg från igår. Önskar mig fler, särskilt om ni går på loppis. P.s avis på din akivspelare. P.s.ps, ska rensa bland mina skivor, du kan komma och kolla om du vill ha nån. D.s anonym kvinna i uppsala

2017-12-26 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0