JULBAD MED ENYA

GOD JUL PÅ ER

Jag är mitt i julbadet så tänkte passa på att berätta om morgonen! (Så slipper det bli ett jääääättelångt inlägg sen). När jag vaknade såg jag direkt julstrumpan som det var fin fina strumppaket i!
(null)
(null)

Sedan var det dags för julgrötan med obligatorisk skinkmacka till!
(null)

Nisse har en egen adventskalender med godsaker i som han fick öppna. Han är dessutom julfin nu när det är julafton och allt haha. Till alla kattägare där ute kan jag starkt rekommendera Lily's Kitchen! (Hon/de  gör bra grejer till hundar också för övrigt).
(null)
(null)
(null)

Elisabeth tog sitt bad direkt efter frullen och nu är det min tur som sagt! Tog en av julbomberna (of course) och med Enya på i bakgrunden kan det inte bli bättre.
(null)

Snart ska jag upp och då blir det fixa med maten så vi hinner innan kalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0