EN TUR I VÄXJÖ

Halloj! Vi är hemma igen efter en tur till Växjö. Det vi främst var ute efter var grejer till nyår. Bland annat så hittade vi festliga hattar på Tgr!
(null)

Vi var in en sväng på Lagerhaus där jag hittade det här ljuset! Det heter Tropical Splash och doftar kokos! I lööve it! 
(null)

Vi gick in på Hemmakväll för att köpa godis (eftersom att det är välkänt att hemmakväll har det bästa godiset) och det fanns huuur mycket som helst.
(null)

Det sista stoppet vi gjorde var Biltema men jag och mamma satt kvar i bilen. Efter några minuter började billarmet låta haha. Vi blev båda panikslagna och visste inte vad vi skulle göra. Elisabeth svarade inte i telefonen och varje gång vi rörde oss det minsta satte det igång igen! Tillslut kom dom ut och vi kunde andas ut igen haha. Jag är glad att jag inte var själv i bilen iallafall!

Jag blev väldigt nöjd med min sminkning idag också! Allt ville samarbeta för en gång skull. Ögonbrynen (båda) blev bra, läppstiftet kladdade inte på tänderna och finnarna höll sig borta haha.
(null)

Det där läppstiftet är en av mina favoriter faktiskt! Det doftar mintchoklad och är i en "kall" lila färg kanske man kan säga. Så här ser det ut i "naturligt" ljus.
(null)

Ikväll blir det Tacos till middag och vi har 6 timmar hockey framför oss! Det är flera matcher under kvällen så vi har laddat upp med snacks och dricka. Får se om jag skriver nå mer ikväll, annars hörs vi imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0