EN PERFEKT (OCH GALEN) LÖRDAG

Ja det är så jag bäst kan förklara det! Efter badet så gick jag ner till frisören och satt där i goda 3 timmar med foliehatt och kaffe haha. Jag hade en trainee så allt tog lite längre tid, vilket inte gjorde mig nåt för jag älskar när man håller på med mitt hår (samma med att bli sminkad osv). Blev väldigt nöjd med resultatet!
(null)

När klippningen var klar kom Linn och hämtade upp mig och först så hämtade vi ett paket till mig och handlade målargrejer till henne. Sen åkte vi och tvättade bilen och när det var klart åkte vi och köpte kinamat!

Medans vi väntade fick Linn öppna två av hennes paket. Den första var en kudde i form av en fisk! Hon älskade den haha. Hon trodde att det var en mört så jag döpte den till Morten. Vi båda började gråta av skratt när hon öppnade paket nummer två och när hon läste kortet till. I paket två var det en avloppspropp med en fena på, det ser alltså ut som en fisk som är fast i avloppet..typ. 
(null)

Vi åkte hem till Linn och Jesper sen och vi åt tills vi var PROPPFULLA. En snabb husesyn och sen öppnade vi resterande paket och jag fick öppna mina! Jag fick tre muggar med ananaser på, servetter med ananaser och en ananaslampa (tydligt tema haha). Linn fick förutom fisken och proppen:
En snöglob (hon grät då också haha)
Prosecco pong (+ en flaska prosecco)
Crystal experiment snögubbe
Julpyssel (två nissar)
En stekform i form av en fisk
(null)

Vi spelade Bean Bozzled..fyfan alltså. Fick BARA äckliga smaker haha. Sen börjar det galna..
Vi fick först för oss att göra en full makeup! Vi blev riktigt fabulösa haha.
(null)

Sen satte vi oss i bilen och började köra runt lite bara. Vi åkte bland annat förbi vår käre bock! Än så länge lever den.
(null)

Sen blev vi spontana och satte kurs mot Uppsala. Vi åkte runt lite och drack en varsin lyxshake på Max. När vi åkte förbi Ikea mötte vi en massa epa som gled runt och hade det inte varit för att Linns bil inte direkt är racematrial hade vi båda vela glida runt och utklassa moppepojkarna haha. Vi hade lovat Jesper och hans kompis att vi skulle hämta upp dom från krogen när dom kände sig klara så när dom ringde vid 23.30 sa vi att vi absolut kunde komma om dom kunde vänta ca 1 timme haha. När vi berätta att vi åkt till Uppsala sa han ordagrant "men jävla puckon, Ellinor bor ju där". Han tyckte att vi kunde åkt någon annanstans om vi nu ändå skulle åka. Nästa gång ;). När vi hämtat upp grabbarna skjutsade Linn hem mig och jag somnade på 2 sek! Kan på en gång tala om att åka runt i bilen kanske låter tråkigt för en del men vi älskar det! Hög musik som vi sjunger med till (falskt och fult) och bara har det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0