ADVENTSHELG

Kommer lite sent men vill ändå berätta om helgen! På lördagen vaknade jag på hur bra humör som helst och kände mig ovanligt pigg haha. Sandra påpekade sen att det nog var min "christmas spirit" som vaknat. Ett skämt såklart men samtidigt så har hon en poäng, jag blir ju glad av julen liksom haha.

Jag började iallafall min morgon med en redig adventsfrulle (trots att advent var i söndags).
(null)

Sandra skrev lite senare och frågade om jag ville komma ut och hjälpa till på deras bygge och har haft lite skuldkänslor för att jag inte hjälpt till oftare så klädde på mig MÅNGA lager kläder och åkte ut. 

Jag är ju inte direkt känd för mina hantverkarkunskaper men jag gör det jag kan haha. I det här fallet var det bära saker till eldtunnan som skulle eldas och bära ved (och lite andra småsaker). Elin och två av Oskars kompisar var också där så vi fick mycket gjort iallafall!

Frammåt kvällen när jag och Sandra staplat all ved satte vi oss vid elden och drack några öl, supermysigt!
(null)
(null)

Sen åkte vi hem och fixade oss för att gå ut och äta middag! Vi hamnade på Texas Longhorn vilken var första gången för mig men det var väldigt gott! Jag somnade gott den kvällen haha.

I söndags var det som sagt Advent och enligt tradition gick jag och Sandra till domkyrkan för att sjunga och ha oss. Efter gick vi på stan ett tag innan vi åkte hem. Jag somnade vääääldigt tidigt så hände inte så mycket mer den kvällen.

Igår spammade jag mina vänner på snapchat med olika filter efter att jag insett att min docknalles (aka mitt första gosedjur som hängt med mig since forever) ansikte registrerades som ett riktigt ansikte i appen haha. Jag hade väldigt tråkigt i mitt försvar..
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0