INTE SPONSRAD

Kan börja med att säga att jag INTE är sponsrad av apple för att skriva det här (varför dom nu ens skulle göra det haha).

 Jag har ju gått och blivit med apple tv och WOW säger jag bara! Säger som man alltid brukar när man upptäckt nåt, "varför gjorde jag inte det här tidigare??". Det är ju hur smidigt som helst! Om ni inte riktigt förstår min euntasiasm över det här så ska jag be om och få tala om att jag hittils kollat alla mina serier, youtubeklipp och filmer på min lilla telefon! Förstår ni nu varför jag är så glad att kunna se allt på tvn istället haha. Jag har inte skaffat netflix än men det känns som att det kommer dyka upp inom en snar framtid det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0