EN SÅNDÄRA HAUL

Det är så synd att jag har tappat det här med bloggandet de senaste veckorna eftersom att det har hänt så mycket kul som jag nu i efterhand önskat att jag delade med mig av till er på en gång! Det största som hände var självklart Sandra och Oskars bröllop!! En helt underbar (och natt för den delen haha). Det var tårar, skratt, kramar, god mat, tal, dans, tipsrundor, falska vinnare i tipsrundan, spex, photoboot osv osv!
 
Men för att ta er tillbaka till nuet, jag befinner mig just nu i Gävle hemma hos mamma och pappa. Staffan är på besök från Prag så självklart ville jag åka hem och träffa honom! Jag och mamma har precis kommit hem från en tur till Valbo där jag köpte lite smått och gott och jag har ÄNTLIGEN införskaffat apple tv. Nu kan jag titta på mina filmer/serier/youtubeklipp på "storbild" (det är stort när man jämför med telefonen haha).
 
Det andra jag köpte var detta!
 
1. En ljuslykta som jag tänkt ha på golvet, men ser det för konstigt ut får jag ställa upp den på bänken haha.
2. En anteckningsbok, behövs alltid.
3. En kalender, skriver ofta upp i telefonen om det är nåt men jag gillar att ha det "fysiskt" också.
4. Chai Latte (ääääälskar det). Man ska bara tillsätta varm mjölk alt. varmt vatten tydligen!
5. Batteriljus + Batterier till ljuset. Tanken är att jag ska ha det i lyktan så slipper jag tänka på att det kan droppa ner stearin osv. Ska nog köpa fler faktiskt.
6. En måttsats, har en i koppar redan men den här hade flera olika mått angivna på varje "mått" vilket jag gillade!
 
Mitt i allt kom jag på att jag ju köpte två saker till! Jag sprang in på Rusta en snabbis för att fylla på mitt parfymförråd. Jag har flera olika dofter som jag varierar mellan från samma märke (Star Extrême) och jag har nästan slut på Coconut och Madagaskar Vanilla så jag tänkte jag skulle köpa fler när vi ändå var där. Båda var slut dock..MEN jag hittade två nya istället haha.
 
Den till vänster doftar Marshmallow och den till höger Intense wild berries. Båda är varmt välkomna till min samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0