PÅSKLOV

Det var längesedan jag hade ett riktigt påsklov så tycker verkligen att det är på tiden! Tekniskt sett så har jag inte lov eftersom att jag har tagit ledigt själv + att jag inte får betalt..men det är det värt! Sitter på tåget i detta nu ner mot Alvesta där Elisabeth och Andreas hämtar upp mig. Har en hel påse med "Påsk-Polly" att smaska på så jag kommer hålla mitt sockersug under komtroll iallafall. Det är tre sorter: Påskmust, Citronmaräng och påsktoffee (vad nu det är?). Påskmusten smakar mörk choklad, toffeen smakar ljus choklad och citronen smakar citron så även om det inte smakar exakt som det står är det ändå gott haha.

 
Tidigare idag (jag har jobbat innan) så åkte vi ner på stan med barnen för att pynta "Påskbjörken". Såg den nu påväg till stationen och den var väldigt ståtlig! Lite trist väder bara, kallt och typ storm.
 
 
I vanlig ordning så håller jag på somna direkt men ska försöka hålla mig vaken tills biljetten är kollad iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0