PÅSK PYNT

Påsken närmar sig och jag kan inte säga att jag har pyntat överdrivet mycket (det är ju inte jul liksom hehe) men lite smådetaljer här och där har det ändå blivit (jag tar ju varje chans som finns att pynta efter tema haha).
 
Det jag har (än så länge) är påskris och påskliljor..inte så mycket kanske men ibland kan till och med jag leva efter less is more.
 
På tal om något helt annat, vill visa er mitt senaste inköp! Jag såg de här på TGR och kunde inte låta bli att köpa en av varje. Man kan ju dels ha dem som det är tänkt att ha dem (som burkglas) ELLER så har man dem som vaser (som jag hade tänkt). Jag har dock börjat tänka om nu när de stått framme haha. Hade ju varit väldans najs att ha framme om man tex. gör smoothie eller har juice till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0