LÖSS

Bland det värsta jag vet - LÖSS

Vi har haft några fall på förskolan och jag tänker då inte ta några risker! Jag har dels haft i medel (säkert alldeles för mycket haha) och dels kammat mig själv så gott det går som en galning utan att jag hittat nå löss så jag har förhoppningsvis klarat mig (*ta i trä*).

Annars har det varit en bra dag! Gick till Ica Maxi Gnista för att köpa ett nytt regnset efter jobbet. Blev lite annat också så det gjorde inte så mycket när Hanna ringde och sa att jag glömt nycklarna på förskolan haha. Blev därför en liten omväg på hemvägen men det var skönt ändå med redig promenad! 40 min tog det att gå ungefär. För er som vet vart Ikea ligger..det ligger förbi det haha. Här är två bilder jag tog när jag stod typ mittimellan.

Hursom så gjorde jag lite hushållssysslor när jag väl kom hem (förutom att luskamma), tvätta och diska osv. Har kollat Hockey nu under kvällen, det var Sverige mot Ungern och Sverige vann! Det var så många som 6 Växjö spelare med i truppen så var lite extra kul att kolla. Är riktigt trött nu så tackar för mig och så hörs vi av imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0