Två veckor senare om två dagar i Gävle

Här kommer bilder från delar av min och Sandras 2 dagar i Gävle för nån vecka sedan. Vi hade det superbra och shoppade loss båda två och åt gott, badade i hotellets pool, drack lyxshake i sängen, fixade min telefon (äntligen), drack bubbel i morgonrock och tofflor, second handade, turistade lite och sedan så åkte vi hem!
 
Från middagen på Pinchos, lätt en av mina favoritresturanger numera.
 
 En av loppisarna vi besökte är en av mina favoriter och den ligger ute i Valbo. Det är ett hus SMOCKAT med grejer haha. Men man kan faktiskt riktigt fina fynd.
<3 haha
 
Den goaste frukosten!
 
Och här har vi hemfärden med lite fika. Vi lyssnade även på olika poddar under färden. Bland annat rättegångspodden, mycket intressant!
 
Sådär då! Typ två veckor senare men nu är bilderna uppe haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0